Thursday, April 21, 2011

Humanisation Luciferian And Bitchy Friend Flesh Eater


Salam solidariti untuk kalian semua.





Jarum jam baru menunjukkan pukul 11.00. Bunyi detik jam pula tak berhenti merasuk roh aku supaya mainkan beberapa track dari Asking Alexandria dengan Word Alive. Bilik 2212 dipenuhi dengan frekuensi huru hara dengan metalfiziknya *dahla ape aku ngarot ni -____- Pfffft kejam gila aku kan, budak dorm nak final tapi aku pasang Metalcore melalak dari pagi sampai malam. Well just forget about that dawgg.




Post kali ni aku tulis sebab nak lepas semua benda yang aku rasa setelah jiwa aku memekik 4 bulan kat UiTM ni. Aku tak prefer pasal study , eventually sebab aku tak suka sangat show off. FUCK THIS.


Studio 01 aku memang ada banyak manusia. Ada hati busuk, ada hati baik, ada makan dalam. Pada mata aku semua nak jadi hebat. Biasalah manusia, nak selalu tinggi takut orang pijak kepala. Berlagak kreatif, berlagak pandai, berlagak hensem, comel, paling menyampah berlagak nak jadi ketua lah. Tak cari gayat pun orang pijak kepala jugak, right? MAMPOS LAH, MORON.



Tapi semua pretend to be united. So as me . Walaupun mereka macam ni, tapi diorang kawan aku jugak. Masing masing ada rebel sendiri, aku tetap dengan solidariti aku sendiri, jangan nak show off sangat lah. Intuisi aku tak lama pun, sebab jawapan dia ini lah studio life, mesti ada imaginasi, bukan halusinasi, jiwa yang tight, lepastu semangat yang betul betul hyper gila babi. But one thing that make me proud, my friends are special because they have all of this CONCRETELY.

Bila aku kat bilik, macam biasa lah, mula masuk UiTM lagi aku dah kemaruk gila menunggu Reckless&Relentless ni. Bila dah release aku terus download. Thanks mediafire! Always love you. 4 Bulan kat UiTM ni hampir 3Gb album aku download. Tak termasuk latest album, semua majoritinya terbaik.

Top 5 wall of fame :

#5:
The Strokes (Angles)

#4:

Word Alive (Deceiver)

#3:
Maylene and The Sons Of Disaster Self Titled(Ist Album)

#2:
All That Remains (Falls Of Ideals)

#1:

Asking Alexandria Reckless & Relentless

#1 lagi :
Coming Soon of Devil Wears Prada New Album! Cant wait for this shitloads!


Errr. Satu lagi, Bleed From Within – Empire jugak ada tracklist yang aku takleh lepas. Okay lah babehh, bila cakap pasal passion, entuasistik, ada satu benda je yang pantas dapat cucuk otak aku, MUSIC. Yet in any way, it gives me inspiration. I mean FUCKING INSPIRATION THOUGH! Its not that simple, this scene (which means Hardcore, Metalcore,Death Metal, or Black Metal) makes me interpret and translate it into somekind of form, design or anything. I wish I could create a model of Satanic Church, Creepy Old Castlevania, create a Ghostly Gotham City, later on it can interlink myself to modern day buildings. HAHA. Setakat ni dulu lah entry kali ni. Stay TRUE untuk kalian! For the last, BLOODBATHH!

No comments:

Post a Comment